روستای سرآب بیز

روستای سرآب بیز


در سجده خواندن این دعاها خوب است:

۱- «یا لطیف ارحم عبدک الضعیف، یا جلیل ارحم عبدک الذلیل».ای خدای مهربان به بنده ضعیفت رحم کن،ای خدای بزرگ ،به بنده ذلیلت رحم نما.
۲- «یا ولى العافیة، اسئلک العافیة، عافیة الدین والدنیا والاخرة، بجاهِ محمدٍ و عترته الطاهرة، صلواتک علیهم اجمعین».ایخدای صاحب عافیت از تو عافیت می خواهم برای دین ودنیا وآخرتم.به عظمت وجاه وجلال محمد وعترت پاکش که درود تو بر همه انها باد.
۳- «اللهم انى اسئلک الراحة عند الموت والمغفرة بعد الموت والعفو عند الحساب». از تو راحتی هنگام مرگ وجان دادن وبخشش پس از مرگ وگذشت هنگام محاسبه اعمال ،مسئلت می کنم.
۴- «یا من له الدنیا والاخرة ارحم من لیس له الدنیا والاخرة». ای کسی که مالک دنیا وآخرتی،رحم کن بر کسی که نه دنیا دارد نه آخرت.
۵- «رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت الاعزّ الاجلّ الاکرم».پروردگارا بیامرز ورحم نما ودر گذر از آنچه (از من میدانی)بدرستی که توعزیزو بزرگوار وکریمی.
۶- «یا خیر المسؤولین و یا خیر المعطین، ارزقنى وارزق عیالى من فضلک فانک ذوالفضل العظیم»ای بهترین سؤال شده گان وای بهترین پاسخ دهنده وبخشندگان،به من وعیالم از فضل خود روزی بده به درستی که توصاحب فضل عظیم هستی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل گشتاسب ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 مهر 1398برچسب:دعا،سجده، رب، الله،فضل،مهربان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , sarabiz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com